Kamis, 18 September 2014

Jeste li Božanski ili samo Religious

Jeste li Božanski ili samo Religious

Da bi postala religiozna osoba, sve što morate učiniti je da se pridruže neke http://tuhanituesa.org crkve. Da bi postao božji osoba, morate shvatiti da tvoje tijelo je tvoj hram. Da bi postala religiozna osoba možete odabrati među mnogim religijama i denominacijama, da postane božji osoba možete samo Bog izabrao.

Da li vjerujete u Boga, ili da li samo reći da vjeruju u Boga samo zato što su gotovo svi drugi kaže, a ti ne želim biti čudno jedno od http://photrot.com . Ja koristim da ne vjerujem u Boga, i mogu vam reći da je činjenica da postoje mnogi koji će vam reći da oni rade, ali oni ne. Svako može reći ništa, ali ti i ja znamo da su riječi jeftine. Bog nije zabrinut zbog puke riječi, ako vjerujete u Boga, kao što sam sada, onda morate znati da je akcija govore glasnije od riječi.

Ako ste istinski vjeruju u Boga, morate pokazati kroz svoje akcije svaki dan, a ne totting oko Biblija i pjevanje hvale Gospodina. Ako zaista vjeruju u Boga i sebe smatrate božji, nego ti ne mogu dopustiti sebi da sjede među zla. Ne možeš samo okrenuti leđa kad vidite loše stvari događa drugima i reći da se ne tiče. Ne možete otići iz loše situacije, biti zabrinuti samo o svojoj sigurnosti, kada znate Bog govori vam da hoda ravno kroz dolinu smrti i da se ne bojim zla, i pomoći onima kojima je to potrebno.

Ja sam bio ateista ili barem sam smatrao sebe ateista, jer sam znao da je ono što sam bio naučio u crkvi nije imalo nikakvog smisla. Zapitajte se, zašto vi smatrate sebe vjerske, primjetiti nisam rekao božji. Zašto ste religiozni, mnogi od vas su vjerske ili pripadaju određenoj religiji jednostavno zato što su ti roditelji?

Tako je, ne sviđa ste odabrali svoje vjere, ne bih si otišao na vjerske buffet http://cdbelajar.com
, Pokušao ih sve, a zatim odabrati onu koja vam najbolje odgovara. Šanse su jedina religija koja znate o je vjerojatno onaj koji vam pripadaju. Onaj koji ste učili od trenutka kada ste bili malo dijete da je pravo jedan za vas, period. Dont čak i pitati one druge ili čak misle o njima, ili vaši roditelji bi vas izbaciti iz kuće.

Kada pripadaju crkvi gdje svećenik silovanja male djece, a vi se kaže da je sve u redu, možete biti religiozan. Kada ljudi vam reći da je u redu da se počini grijeh jer je Isus platio za svoje grijehe unaprijed, možete biti religiozan. Kada pomislite samo riječi kao što su, oprosti mi Bože, je moćniji od zla radnje koje počini, možete biti religiozan. Kada dovedete svoje djece do govoreći im da ne griješimo, ali ako ti dont uzrok brige, Isus je dobio leđa, on je umro za vaše grijehe, možete biti religiozan. Kada se kaže da možete ukrasti, ubiti, preljubu, i slomiti sve bogova zapovijedi u ime Isusa, ili Zdravo Marijo za vaše grijehe, možete biti vjerske, ali kažem ti, ne mogu biti pobožan.

Isus nikada propovijedali vjeru ili stvorili bilo religije, samo je govorio samo ono što mu je Bog rekao, tako da on nije sam u obzir religiozan čovjek, ali božji čovjek koji je znao dobro od zla. Kada je Isus govorio o nebu sa bogataša, Isus je rekao da morate poslušati moje oci Deset zapovijedi i dati siromasima. Isus nije rekao da se ne pokorava Deset zapovijedi i zatražiti oprost i da u crkvu.

Ljudi se uvijek nastoje povezati desetak u crkvu. Pročitaj Bibliju, niko nije rekao da je vaš desetka treba da idu u crkvu bilo. Kad Biblija govori o desetak, govori o tržištu, gdje ima i da-ne okupljaju i onih koji su, kao što je Isus rekao, daj k siromaha. Vidio sam da mnogi od vas hoda prošlosti beskućnika na ulicama i nećete ih ispustiti samo dime, ali ćete staviti pedeset dolara na bogatu propovjednika srebrnu ploču. Dajući svoj novac na bogate crkva vjerske; dajući svoj novac, kao što je Isus rekao, da siromahu, sada kada je božji.

Možda neki od vas još uvijek ne znaju razliku između vjerske i pobožan. Ja sam ne http://ktsp2014.com religiozan. Ja ne idem u crkvu da računati perle ili tražiti oprost. Ja ne moli za bilo kip, raspeće, hram zid, ili bilo rezane slike, jer ja nisam religiozan. Ne stavljajte vještačkih objekata, čovjek-made religije, ili bilo koga pred Gospodom, pa nisam religiozan.

Znam da nas je Bog sve stvorio i on nikada nije stvorio bilo religija koja će nas odvojiti ili nam omogućiti da mislimo da smo bolji od nekog drugog, tako da nisam religiozan. Jer znam da ako ne mogu da volim mog brata, koji mogu da vidim (bez obzira na to ko je može li on biti Židov, Christian, Musliman, Ateista, Gay, crna ili kako god) kako onda mogu da ga volim, koji ne mogu vidjeti. Ja sam nisam religiozan, dont zovi me neki čovjek-made religije, zovi me ono što sam, zovi me božji.

Za vidite, uvijek ću izabrati Boga nad bilo Mans religije. Neću dopustiti bilo Mans http://imbogor.com religije reci ko ja mogu biti s, koji ne bi trebalo da prihvate i saradnik, kada znam da smo svi Bogovi ljudi. Da bi božji, ne mogu dozvoliti da me muškarac odvojiti od ostalih samo zato što je boja naše kože su različiti, naši pogledi su različiti, naši pola su drugačiji, ili naše seksualne preferencije su različite. Ako smatrate da se vjerske možete odvojiti, možete učiniti ništa molim vas, ali ako zaista poznaju Boga i da su božji, znate da smo svi se u njegovu sliku; mi smo svi isti, tako da nema potrebe za razdvajanje. Ono što nam je potrebno nije religija, ono što nam je potrebno je Bog!


Tidak ada komentar:

Posting Komentar